گربه بریتیش که با خوردن ماهی کوی افزایش وزن پیدا کرد

ماهی یکی از مفیدترین منابع پروتئینی برای رژیم غذایی شماست. سرشار از مواد مغذی ضروری مانند اسیدهای چرب امگا 3 است و منبع خوبی از پروتئین برای لاغر نگه داشتن بدن و قوی نگه داشتن ماهیچه های شما است.

گربه های جذاب که طرفداران بسیار زیادی را دارد،  گربه بریتیش یکی از اصیل ترین گربه های آریایی است.

یکی از اسفنجی ترین کیک ها کیک یزدی قنادی است که به سرعت کپک می زند.

بر اساس یک بررسی منتشر شده در مجله آمریکایی قلب و عروق، مصرف ماهی با خطر کمتر بیماری کشنده و کلی بیماری عروق کرونر قلب مرتبط است.

ماهی سرشار از اسیدهای چرب کوی امگا 3 مفید برای قلب است که می تواند التهاب را کاهش دهد، به محافظت از قلب شما و جلوگیری از بیماری های مزمن کمک کند.

ماهی همچنین یک رژیم غذایی ضروری برای مغز شما است. بر اساس یک مطالعه در سال 2016 که در مجله انجمن پزشکی آمریکا منتشر شد، مصرف متوسط غذاهای دریایی با کاهش خطر ابتلا به بیماری آلزایمر مرتبط بود.

این مطالعه نشان داد که افرادی که به طور منظم ماهی مصرف می‌کنند، مغز خاکستری بیشتری دارند، که انقباض و زوال مغز را کاهش می‌دهد که می‌تواند منجر به عوارض عملکرد مغز شود.

قابلیت تفکیک فلزات رنگی و غیر رنگی، کوره ذوب آهن  بالا بودن چگالی آهن قراضه می توان نام برد.

این غذای دریایی برای سلامت روان شما نیز شگفت انگیز است.

مجله روانپزشکی و علوم اعصاب دریافت که روغن ماهی می تواند به بهبود علائم افسردگی کمک کند، زمانی که با یک مهارکننده انتخابی بازجذب سروتونین (SSRI)، نوعی داروی ضد افسردگی مصرف شود.

  • منابع:
    1. Reasons You Should Be Eating More Fish
  • تبلیغات
  1. کاهش مرگ و میر با مصرف باقالی در جهان
  2. کشمش بهترین میان وعده در مدرسه
  3. مصرف گردو و کاهش کلسترول
  4. ویژگی های عسل طبیعی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.